Ofte stillede spørgsmål
Bestilling:
Jeg er ny kunde - Hvordan bestiller jeg?
Når du valgt de varer du ønsker at bestille og du har lagt dem i din indkøbskurv, trykker du på "Gå til bestilling".
Herefter skal du vælge om du ønsker at bestille som Gæst eller oprette en konto hos os. Når du har valgt dette skal du følge guiden og indtaste de nødvendige oplysninger, samt vælge levering og betalingsmetode.
Kan man kun handle online hos Jer?
Nej, vi har også et lager hvor vi har åbent alle hverdage 8:00 - 16:00, torsdag dog til kl 17:30, samt den 1. søndag hver måned fra 10:00 - 15:00.
På lageret kan du se borde som er dækket med dug, servietter og pynt til inspiration. Se vores inspirationsgalleri, som indeholder billeder fra vores lager, samt nuværende og tidligere borddækninger.
Vi har parkering lige foran døren.
Varer:
Jeg mangler information omkring en vare, hvad gør jeg?
Vi forsøger hele tiden at gøre vores billeder og tekster bedre, men skulle der opstå noget hvor du er i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte os. På telefon 75 22 09 90 eller pr mail: info@livingbyvibe.dk. Så kan vi besvare alle dine spørgsmål.
Der mangler en farve/størrelse på Jeres hjemmeside, hvad gør jeg?
Vi forsøger at holde vores hjemmeside mest mulig opdateret men skulle der være kommet nye produkter, som du ikke kan finde på vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte os på telefon: 75 22 09 90 eller pr mail info@livingbyvibe.dk.
Vi kan undersøge, om det er noget vi kan skaffe, og vi kan lægge det ind på webshoppen.
Hvorfor kan jeg ikke bestille glas/tallerkener/glasskåle enkeltvis?
Når vi modtager varen er den pakket i bestemte mængder og disse er pakket forsvarligt så det kan sendes. Det betyder også at vi ikke kan tage en enkelt tallerken ud af en pakke, da vi vil ende med at have en masse rester og det er svære at pakke forsvarligt.
Desuden mener vi også at vores priser er så lave at en ekstra tallerken eller et ekstra glas ikke vil have den store betydning.
Fragt:
Hvad koster fragten?
Ordrer op til 499,-
Pakkeshop: 49,-
Erhverv: 49,-
Til privatadresse: 60,-
Ordrer OVER 499,-
Pakkeshop: GRATIS
Erhverv: GRATIS
Til privatadresse: 19,-
Kan jeg selv afhente mine varer?
Ja, det kan du. Når du bestiller vælger du blot "Afhentning" når du skal vælge fragt i bestillingen. Når vi har modtaget din ordre vil den blive pakket og du vil få en mail retur når det er klar til afhentning.
Din bestilling kan derefter afhentes i vores butik på Jeppe Skovgaards Vej 7a i Varde. Vores åbningstider finder du her.
Hvor lang leveringstid er der?
Vi har rigtig mange varer på vores store lager, men ved stor efterspørgelse på enkelte varer kan vi løbe tør. Oftest kan vi have varene bestilt hjem i løbet af 1-3 dage.
Normal leveringstid vil derfor være 1-7 dage og går der længere tid vil vi tage kontakt til dig. Har du en bestilling der haster kan du altid ringe på telefon 75 22 09 90 eller skrive til os på info@livingbyvibe.dk.
Vi svarer i løbet af ganske kort tid.
De fleste ordre er sendt afsted inden for 24 timer (I hverdage).
Kan I få posten til at lægge pakken et aftalt sted?
Ja, det kan du men det er på eget ansvar. Du kan skrive til os eller notere det under bestilling at du ønsker at vi skriver det på fragtbrevet. Vi vil notere det og give fragtmanden besked og så vil han oftest ligge pakken som aftalt.
Det er dog på eget ansvar og ved forsvundne pakker kan vi ikke stilles til ansvar.
Betaling:
Hvordan kan jeg betale?
Hos os kan du betale med betalingskort, MobilePay, bankoverførsel, Viabill samt med EAN-nummer.
Vi tager imod de fleste betalingskort som Dankort, Visa-Dankort, VisaElectron, Mastercard og mange flere. Ved betaling med betalingskort kan vi håndtere din ordre meget hurtigere.
Ved bankoverførsel sender vi først din ordre når vi har registreret din betaling - Forvent derfor lidt længere leveringstid.
Betaling med EAN-nummer er kun muligt for institutioner og virksomheder med et EAN-nummer.
Hvornår hæver I pengene?
Når du betaler med betalingskort vil pengene ikke blive hævet med det samme. Vi beder først Nets om at hæve pengene når fragtmanden har afhentet din pakke.
Efter modtagelse:
Jeg har modtaget en vare der er i stykker.
Skulle det ske at der er sket skade på de varer, du har bestilt bedes du kontakte os på 75 22 09 90 eller via mail på webordre@livingbyvibe.dk. Vi få et overblik over hvad der er i stykker og hvordan vi får sendt nogle nye vare og hvad der skal ske med de vare der er i stykker.
I nogle tilfælde ønsker vi den beskadiget vare retur.
Jeg ønsker at returnere en vare?
Har du bestilt en vare som du ikke ønsker alligevel kan du returnere den til os. Se mere om returnering af varer ved at se mere på vores side med info om returnering.
Der mangler noget i min ordre?
I tilfælde af at der mangler noget i den ordre bedes du tage kontakt til os via telefon: 75 22 09 90. Sørg for at have dit ordrenr klar for at sikre hurtigere ekspedition.
Har du yderlige spørgsmål er du velkommen til at kontakte os via telefon: 75 22 09 90 eller info@livingbyvibe.dk